Följ din graviditet vecka för vecka med Baby Journey!

Skanna QR-koden med mobilkameran för att hämta appen

Avdelare i form av en våg

Riktad & skräddarsydd annonsering

Som gravid eller nybliven förälder vill vi ge både oss själva och våra barn det allra bästa. Användarna som söker sig till Baby Journey är en extremt attraktiv målgrupp för dig som annonsör. De är kunskapstörstande, köpstarka, engagerade och framför allt lyhörda.

På Baby Journey bygger vi broar över influencers digitala kanaler och vår app genom att använda ett omni-tänk över olika plattformar. Vi använder informationen om användarna så att du kan du tala direkt till din målgrupp i en trovärdig och träffsäker miljö!

Två smartphones med skärmbilder från en graviditetsapp: den ena visar en veckouppdatering med barnets storlek och nedräkning, och den andra en artikel om gravidförsäkring.
En ikon med tre stiliserade, cirkelformade figurer som symboliserar människor, mot en lila bakgrund.

+4,6 miljoner

VÅR TOTALA RÄCKVIDD

En ikon av ett stiliserat babyansikte med ett lockigt hårstrå, enkla ögon och ett leende

110 000

BARN FÖDS I SVERIGE VARJE ÅR

En ikon föreställande två mynt

+100 000 SEK

SPENDERAS PÅ ETT BARN VARJE ÅR

Avdelare i form av en våg

Några av våra nöjda kunder

  • Bugaboo Logotyp

    ”Vi letade efter en partner och byrå med digitalt och kreativt fokus samt med engagemang inom barn och familjelivet. Vi värdesätter både Baby Journeys moderna approach och vår personliga kontakt och vårt samarbete blir en viktig del av Bugaboos resa framåt med en partner som kan lyfta vår kommunikation och långsiktigt bygga vårt varumärke.”

    Caroline Sabri

    Marketing Manager Nordics Bugaboo
  • Tradera Logo

    ”Barnkläder som kategori växer som bara den på Tradera. Och det vill vi att den ska fortsätta göra – tillsammans med Baby Journey. Förmodligen det mest träffsäkra samarbetet för att nå målgruppen blivande eller nya föräldrar.”

    Joakim Billstrand

    Head of Brand
  • Vibes logotyp

    “Proffsiga produktioner som hållit hög nivå, och varit väldigt effektiva. Ni jobbar snabbt – men tummar inte på kvalitén för det.”

    Frida Hagdahl

    Marketing & Customer Support
  • Länsförsäkringar logotyp

    “Vi värdesätter partnerskapet med Baby Journey högt. Teamet är effektiva och har hög leveransförmåga, arbetar med mycket driv och levererar framåtlutade idéer och värdefulla insikter till vårt arbete, samtidigt som de är lyhörda för våra önskemål.”

    Eleni Hagenström

    Ansvarig Privatkund, Länsförsäkringar AB Affärsområde Personrisk
  • Mindler Logo

    ”Vi på Mindler är stolta över att kunna samarbeta med Baby Journey. Med vår gemensamma insats vill vi skapa en trygg miljö där blivande föräldrar kan hitta både praktiskt och emotionellt stöd under en av livets mest betydelsefulla faser.”

    Anders Hedman

    CMO
  • Thule logotyp

    ”Tillsammans med Baby Journey kan vi vara med på hela bebisresan. Vi på Thule har ett brett sortiment av baby och barnprodukter för alla, och genom vårt samarbete kan vi nå ut till de kommande och nya föräldrarna i Sverige och Norge på ett mycket smidigt, inspirerande och roligt sätt.”

    Ivona Todorovska

    Director, Sales and Marketing Operations
  • ”Genom att fortsätta vårt samarbete med Baby Journey har vi möjligheten att nå nästa generation av föräldrar. Många föräldrar har frågetecken kring barns känsliga hud och det finns en del bristande kunskap om vikten av att använda skonsamma produkter för att minska risken att barn utvecklar hudallergier. Baby Journey erbjuder föräldrar en vägledande hand på ett engagerande sätt. Genom vårt fortsatta partnerskap får vi därför möjligheten att aktivt delta i och bidra i denna viktiga dialog.”

    Jesper Gunnarsson

    Brand Manager Unilever
    • H&M logotyp
    • Bugaboo logotyp
    • Pricerunner By Klarna logotyp
    • Blocket logotyp
    • Lindex logotyp
    • Thule logotyp
    • Neutral logotyp
    • inotyol logotyp
    • SkinCity logotyp
    • HSB logotyp
    • Vibes logotyp
    • Apohem logotyp
    • Mathem logotyp
    • frida baby logotyp
    • Life Genomics logotyp
    • Polarn o. pyret logotyp
    • Lyko logotyp
    • Semper logotyp
    • önskefoto logotyp
    • Hello Fresh Logo
    • Mindler Logo
    • Orkla Logo
    Linné Olsson Creative Sales, Baby Journey profilbild

    ”Vi hjälper dig nå ut med
    rätt budskap vid rätt tidpunkt.”

    Linnéa Olsson
    Creative Sales, Baby Journey

    Vill du också jobba med oss?

    Avdelare i form av en våg

    Baby Journey – en digital mötesplats för kunskap och köpkraft

    Baby Journey är Nordens största gravidapp där gravida och småbarnsföräldrar kan följa sin graviditet vecka för vecka, eller sitt barns utveckling månad för månad. Alla användare registrerar information om sig själva utifrån sin ålder, graviditet, intressen och livsval. Allt eftersom användaren använder appen fylls data på. Denna data blir underlag för analysen när vi hjälper dig med din annonseringskampanj.  

    Baby Journey bildar med vår app, sociala medier, event, digitala kanaler och influencers ett sammansvetsat och engagerat community. En digital mötesplats för en av de mest kunskapstörstande och köpbenägna målgrupperna – gravida och nyblivna föräldrar. När man väntar barn eller har blivit nybliven förälder tenderar man att ändra sitt köpbeteende. Man omvärderar tjänster och produkter och öppnar upp sig för nya förslag som är bäst för barnen. Det är här din annonsering får en given plats.

    Gravid kvinna i randig klänning som håller händerna runt magen

    Låt din annonsering bli viktig information

    Rollen som nybliven förälder innebär ett helt nytt kapitel i livet. Med det sagt vill din målgrupp göra så smarta val och inköp för sitt och barnets bästa. Därför blir din annons så mycket mer än vanlig reklam – det blir matnyttig information. 

    Varje månad registrerar sig majoriteten av alla gravida i Norden i vår app för att lära sig mer om graviditeten, föräldraskapet och ta del av all information som ges. Det är en konstant växande målgrupp. Det är här dina produkter och tjänster kan göra en stor nytta för dem samtidigt som du kan öka din försäljning. 

    Avdelare i form av en våg

    Så fungerar annonsering på Baby Journey

    Vi erbjuder en rad olika annonseringsmetoder och möjligheter att få ditt varumärke att synas. Våra experter kan hjälpa till med enskilda aktiveringar och även ta ett helhetsgrepp om marknadsföring över flera olika kanaler.

    Vårt specialistteam skräddarsyr helhetslösningar och annonspaket för din verksamhet. Vi samlar in data från tidigare aktiveringar tack vare vårt egenutvecklade dataverktyg och hjälper dig med rätt matchning och upplägg utifrån dina KPI:er. Tillsammans siktar vi mot dina mål!

    Avdelare i form av en våg

    Därför ska du annonsera hos Baby Journey

    När du annonserar på Baby Journey får du ett viktigt försprång. Eftersom våra användare redan angett all information om sig själva så blir din annons trovärdig och träffsäker och kan återanvändas till nya användare. Tidpunkten för din annons är extremt viktig eftersom gravida och nyblivna föräldrars behov ändras från vecka till vecka. Tack vare vårt egenutvecklade verktyg och all data som samlas in kan vi hjälpa dig ge riktad marknadsföring vid exakt rätt tidpunkt till rätt användare.

    På Baby Journey använder vi ett omni tänk över olika plattformar, influencersamarbeten, digitala kanaler och medieformat så att din marknadsföring ger värde oavsett hur eller var användaren väljer att se eller höra den. Det kallar vi en fantastisk möjlighet för dig att skapa konkret varumärkeskännedom hos din målgrupp och få ökade försäljningssiffror!

    Michaela Forni Grundare, Baby Journey Profilbild

    “Den självklara platsen för dig som vill nå ut till blivande och nyblivna föräldrar.”

    Michaela Forni
    Grundare, Baby Journey

    Copyright © Baby Journey

    Copyright © Baby Journey

    Mobile footer